فراخوان پذیرش پسادکتری - برنامه مشترک بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران
فراخوان پذیرش پسادکتری-برنامه مشترک بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران
 

برنامه مشترک برگزاری دوره‌های پسادکتری بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران با هدف کمک به تکمیل تیم‌های پژوهشی استادان برجسته و حمایت از توانمندی‌های دانش‌آموختگان ممتاز کشور تدوین شده است.

 

از تمامی دانش‌آموختگان دوره‌های دکتری و یا دانشجویان دکتری که تا 31 شهریور ‍1402 از رساله خود دفاع می کنند و واجد شرایط زیر هستند دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان با آگاهی از استادان میزبان و موضوعات پژوهشی آنان، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک تا 31 مرداد 1402 اقدام نمایند.

پژوهشگران پسادکتری برگزیده در این برنامه حقوق معادل استادیار پایه 1 دانشگاه تهران برای مدت یکسال را دریافت می ­کنند و مطابق شیوه نامه طرح پسادکتری (طرح شهید دکتر چمران)، مورد حمایت بنیاد قرار خواهند گرفت.

 

شرایط پژوهشگر پسادکتری:

  • حداکثر 5 سال از زمان دانش آموختگی دکتری در زمان ثبت درخواست گذشته باشد.
  • دانشجویان متقاضی باید گواهی تایید دانش‌آموختگی تا پایان شهریور ماه 1402 را از استاد راهنمای خود که به تأیید مدیرگروه و دانشکده مربوط رسیده باشد ارائه دهند.
  • سن متقاضی در زمان ثبت درخواست، بیشتر از 40 سال نباشد و در صورت پذیرش، متعهد به اشتغال تمام وقت در دوره پسادکتری می شود.
  • متقاضی در صورت پذیرش، نباید پژوهشگر پسادکتری همزمان تحت حمایت سازمان، موسسه یا دانشگاهی دیگر باشد.
  • متقاضی باید دارای مقالات با استانداردهای کیفی بالا (با نتایج عمیق، جدید و مهم) ترجیحاً در مجلات تخصصی مشهور رشته خود باشد.
  • متقاضی باید دارای 2 توصیه نامه علمی به زبان فارسی از اعضای هیئت علمی با مرتبه حداقل دانشیاری که متخصص در رشته وی هستند باشد.
  • متقاضی، منع قانونی (مانند مشمول سربازی بودن) برای پژوهش تمام وقت در طول دوره پسا دکتری نداشته باشد و دارای صلاحیت عمومی و عدم منع قانونی برای عقد قرارداد پژوهشی باشد.

 

 

جهت کسب اطلاعات مربوط به ثبت نام اینجا کلیک کنید.
 

اداره امور استعدادهای درخشان دانشگاه

 
تاریخ:
1402/05/23
تعداد بازدید:
544
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.